Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Rozumiem
serini cloud

Serini Cloud jest systemem modułowym ERP mającym za zadanie efektywną integracje wielu platform i aplikacji. Jest przeznaczony dla klientów prowadzących sprzedaż krajową jak i zagraniczną poprzez platformy Allegro, eBay, Amazon, Amazon FBA, sklepy e-commerce oraz systemy księgowo rozliczeniowe. Nasz system łączy te wszystkie platformy by maksymalnie zwiększyć efektywność działania całego przedsiębiorstrwa. 

jak dział system serini
testuj demo

Stała cena za korzystanie z Serini CS to koszt  149zł netto/miesiecznie

 

Pakiet podstawowy zawiera integracje:

- 1 allegro/aukro 

- 1 konto eBay 

- 1 Marketplace Amazon

- 1 sklep (sote, IAI, PrestaShop , Selly,  redcart)

- Nieograniczona ilość produktów i magazynów

- brak limitów transwerowych i brak limitów sprzedaży

- pakiet podstawowy nie synchronizuje stanów magazynowych na portalach. Moduł synchronizacji jest opcją dodatkowo płatną. Kwota miesieczna za korzystanie z modułu jest szacowana indywidualnie.   

- pakiet podstawowy obejmuje rejestracje uprawnień dla max 5 użytkowników. Dodanie każdego kolejnego to 10zł netto/miesięcznie

 

 

Serwis – 0 zł

 

W zakres usług serwisowych wchodzą:

24h Opieka nad właściwym funkcjonowaniem procesów integracji line Opieka anty-wirusowa line Aktualizacje systemu line Wprowadzanie
usprawnień Usability

Wprowadzanie usprawnień pod kontem indywidualnych wymagań klienta, których wykonanie jednego działania nie przekracza (1h roboczogodziny). Jeżeli czas wykonania danego usprawnienia przekracza 1h roboczogodzinę ale zostanie uznane ono przez moderatorów systemu za "usprawnienie rozwojowe", będzie wprowadzone bez ponoszenia żadnych kosztów ze strony klienta.


Wsparcie techniczne przez telefon, skype, life chat pon- pt w godzinach (9:00-17:00).


Opłaty związane z integracją systemów wf mag, subiekt GT, Optima lub intywidualne modele integracji ERP podlegają wycenie oraz bedą stanowiły przedmiot bezpośrednich rozmów z klientem.